George Simion denunță vânzarea sloturilor TAROM și implicarea politică.

Teatrul Absurdului în Aviația Românească: TAROM pe Altarul Sacrificiului

Într-o lume ideală, companiile de stat ar trebui să fie bastioane ale interesului național, nu pioni sacrificați pe tabla de șah a intereselor obscure. Recent, George Simion, liderul AUR, a aruncat o bombă mediatică, acuzând fără menajamente că TAROM este victima unui joc murdar orchestrat de guvern. Vânzarea sloturilor de la Heathrow către Qatar Airways? O simplă fațadă pentru a favoriza interesele altora, cu Wizz Air dansând în culisele puterii.

Discriminarea Selectivă: BlueAir vs. Wizz Air

Oh, dar să nu uităm de tratamentul preferențial! BlueAir primește amenzi pe bandă rulantă, în timp ce Wizz Air pare să aibă un scut protector invizibil. Cum se face că unele companii sunt pedepsite, iar altele sunt de neatins? Simion sugerează că acest favoritism este dovada unui trafic de influență la nivel guvernamental. TAROM, pe de altă parte, este lăsată să se zbată în mizerie financiară, cu curse neoptimizate și sloturi vândute pe nimic.

Strategia de Subminare a TAROM

Specialiștii consultați de Simion sunt de părere că TAROM ar fi putut să își umple vistieriile operând cursele Otopeni-Heathrow cu Airbus 318, în loc de Boeing 737 seria 800. Dar, evident, cine ar vrea prosperitate când poți să ai faliment? Vânzarea sloturilor pare să fie doar o parte dintr-un plan mai mare de a desființa compania, pregătind terenul pentru o privatizare sau, și mai bine, o falimentare spectaculoasă.

Planul de Salvare al lui Simion

În fața acestui dezastru, George Simion nu stă cu mâinile în sân. Propune un plan de revitalizare a TAROM, cu profesioniști la conducere și o întărire a capacității administrative. Oare aceste măsuri vor putea să redreseze situația, sau este prea târziu? Rămâne de văzut dacă propunerile lui vor fi luate în serios sau vor fi ignorate, ca multe alte voci care clamează schimbarea.

Concluzii: Un Apel la Acțiune

Acuzațiile lui Simion nu sunt doar niște simple bârfe politice, ci semnale de alarmă care ar trebui să mobilizeze investigații amănunțite. Este crucial ca aceste acuzații să fie luate în serios, pentru a asigura transparența și corectitudinea în administrarea activelor naționale. Dacă nu, TAROM ar putea deveni doar o notă de subsol în istoria aviației românești, sacrificată pe altarul corupției și incompetenței.

Sursa